Túra Jesenné Grinavské jazerá Nie sú to síce žiadne veľhory, ale podhorie Malých Karpát na rozhraní lesa a vinohradov vie byť na jeseň veľmi príjemné na dopoludňajšiu vychádzku. Takto sme sa počas babieho leta s mamou a Maťkom vybrali do obľúbenej lokality nd Grinavou, … » viac 11/11/19 Soňa Mäkká Malé Karpaty
Túra Važecká dolina s deťmi Uznávam, že názov článku je trochu zavádzajúci, keďže Važecká dolina je jediná z hlavných vysokotatranských dolín, ktorej dnom nevedie turistický chodník. Po jej západnom okraji ... » viac 04/11/19 Peťo Nový Vysoké a Belianske Tatry
Túra Náučný chodník Molpír s dieťaťom Oblasť Smolenického krasu je veľmi vďačná na turistiku. Už ako deti sme robili s mamou okruhy cez Havranicu, Záruby, Ostrý Kameň a Čertov žľab s bonusom vandrovania od a k železničnej ... » viac 07/10/19 Soňa Mäkká Malé Karpaty
Túra Mních z Martinčeka Liptov je plný skvelých miest ako stvorených pre výlet. Napriek tomu sa vám môže hodiť aj tento môj tip, vhodný najmä pre rodiny s deťmi. Vyberieme sa totiž na krátku prechádzku na ... » viac 30/09/19 Andrea Morongová Veľká Fatra a Choč
Túra Vyvieranie a Demänovská hora – skryté poklady Demänovskej doliny Demänovská dolina patrí medzi najnavštevovanejšie horské lokality na Slovensku. Napriek tomu je možné aj tu nájsť zákutia, kde stretnete minimum ľudí, hoci známe miesta praskajú vo ... » viac 16/09/19 Ľubomír Mäkký Nízke Tatry
Túra NCH Rožok alebo ako sme išli s deťmi do pralesa Časť letnej dovolenky trávime v Uličskom Krivom, v Národnom parku Poloniny. Priamo nad obcou, tesne pri štátnej hranici s Ukrajinou, je prales Rožok, do ktorého vedie náučný chodník. V ... » viac 09/09/19 Soňa Mäkká Bukovské vrchy
Túra Zo Ždiaru do Ždiaru cez Monkovu dolinu Začína naša letná dovolenka v Ždiari. Nemáme žiadne plány, ideme oddychovať a vychutnať si o desať stupňov nižšiu teplotu vzduchu ako bola v Bratislave. Pri večernej prechádzke ... » viac 02/09/19 Karolína Dobiašová Vysoké a Belianske Tatry
Túra Cez Popradské pleso na Štrbské Pleso Letné prázdniny som zakaždým vítala so starosťou, kam s deťmi, keďže dovolenky toľko nie je. Časom pribudli vnučky a znova je treba vymýšľať program na letné prázdniny. Musím sa ... » viac 26/08/19 Elena Šeligová Vysoké a Belianske Tatry
Túra Krawców Wierch s dvěma miminky Starší Kryštof je už ostřílený turista, devítiměsíční Richard ale právě dnes přesedlal z kočárku do nosiče a vycházku proto volíme velmi nenáročnou. Každé dítě je jiné a ... » viac 19/08/19 Tomáš Kohout Oravské Beskydy
Túra Dolné diery a Chleb s deťmi Hľadáme kompromis medzi tým, po čom nám srdce piští, a tým, čo nám dovolia fyzické sily najmenšieho člena. Nosič by bol fajn kompromis, no akosi si poslednú dobu užívam viac výlety, ... » viac 12/08/19 Karolína Dobiašová Malá Fatra
Túra Sninský kameň zo Zemplínskych Hámrov s deťmi Koncom júna tohto roku trávime predĺžený víkend s kysuckými turistami vo Vihorlatských vrchoch. Vihorlat ako najvyšší vrchol si s deťmi nechávame na neskôr, keď budú väčšie. Zato ... » viac 29/07/19 Jana Bílešová Vihorlatské vrchy
Túra Prechádzka na rozhľadňu Hniezdo a Bobrí hrad Iba malý kúsok od obce, kde bývame už päť rokov a dozvedeli sme sa o ňom až teraz. Po dlhých dažďoch sme čakali na vhodnú príležitosť a v prvé pekné, takmer letné dni sme sa ... » viac 22/07/19 Karolína Dobiašová Podunajsko
Túra Vycházka po chatách Kysuckých Beskyd Titulek jsem zvolil úmyslně provokativní, vždyť v Kysúckých Beskydech není v provozu jediná horská chata, nepočítaje bufety a hotely v areálu Snowparadise Vełká Rača. Vlastně jsou to ... » viac 15/07/19 Tomáš Kohout Kysucké Beskydy, Poľsko
Túra Predná Magura v Nízkych Tatrách Nízke Tatry máme radi a s obľubou tu navštevujeme rôzne menej frekventované lokality. Lúčnatý kopec Predná Magura v severnej časti pohoria sme mali v hľadáčiku už dlhšie, ešte keď ... » viac 08/07/19 Soňa Mäkká Nízke Tatry
Túra Krížom-krážom po Južnej Morave Južná Morava je moja cezhraničná srdcovka. Iba hodinka a pol od Bratislavy a ocitáme sa v inom svete. V kraji, ktorý ťa priam núti oddychovať, spomaliť a vychutnať si všetko, čo ti ... » viac 01/07/19 Karolína Dobiašová Česko