Pozvánka

Festival Za 7 Horami 2020

sponzorovaný článok 25.08.20 Prázdniny môžu mať aj rozprávkové konce… Pozývame vás na najväčší rozprávkový festival v prírode Za 7 horami. Uskutoční sa na Liptove v termíne 27. až 30. augusta 2020.

Tešiť sa môžete počas 4 dní v 5 rôznych lokalitách naprieč Liptovom na divadelné predstavenia v prírode, rozprávkové atrakcie a postavičky, hravé vzdelávanie, zábavu a nielen to.

Zabaví vás až 6 divadiel a divadelných formácií. Dokopy môžete uvidieť až 15 rôznych rozprávkových predstavení. Okrem toho vystúpi aj Martin Repáň známy z projektu Zem spieva, obľúbená Sranda Banda, vtipná Teáter Komika aj Sníček Hugo s tanečníkmi z populárnej detskej televízie JOJko.

Navyše do rozprávkovej krajiny na Liptove môžete vstúpiť úplne bezplatne.

Kompletný program si môžete pozrieť tu.

Pozn. redakcie: Tento text je PR článok zadávateľa. Neprešiel jazykovým ani redakčným spracovaním a nemusí vyjadrovať názor redakcie HIKING.SK.
Pokiaľ sa ti článok páčil alebo máš pripomienku, napíš nám do diskusie. Autor(ka) aj ostatní Hikingáči sa potešíme. Článku môžeš tiež pomôcť zdieľaním na sociálnych sieťach.
Najnovšie články v sekcii

Túra Tematínsky hrad a Tematínska lesostep Alebo mrazivý novembrový slnečný kúpeľ. Sobotnú ozdravnú vychádzku sme si naplánovali v papučiach a s teplým čajom v piatok večer. Kubko navrhol hrad Tematín v Považskom Inovci, ktorý je od Bratislavy približne hodinku jazdy autom. Aby sme sa aj … » viac 30/11/20 Daniela Mäkká Považský Inovec
Túra Na Kráľovu hoľu cez Kráľovu skalu Na ikonickú Kráľovu hoľu vedie viacero značiek. My sme sa na ňu vybrali po zelenej z Telgártu, cez Kráľovu skalu, ktorá mala byť pôvodne cieľom detskej túry. No naši chlapci dali ... » viac 23/11/20 Soňa Mäkká Nízke Tatry
Túra Plavecký Peter – Buková na popoludnie Názov zľahka odkazuje na sériu kratších túričiek, ktorú sme uverejňovali už veľmi dávno. V tomto prípade ide skôr o túru na dopoludnie, no koncept je rovnaký. Opúšťame záhorácku ... » viac 16/11/20 Soňa Mäkká Malé Karpaty