PR

Veľké letné tatranské putovanie

sponzorovaný článok 15.07.19 Rozprávkové Tatranské kráľovstvo sa nachádza v severnej časti Slovenska v nádhernej a rozmanitej prírode Tatranského národného parku. Rozprávkové tatranské putovanie vás zavedie po kraji plnom majestátnych štítov, krištáľovo čistých plies, slnečných strání plných kvetov, miest s množstvom vtákov, srniek, kamzíkov a svišťov, k vodopádom a na rôzne zaujímavé turistické cestičky a chodníčky. A aby ste tento kút nespoznávali sami, sprevádzať vás budú Ochranko Tatranský, Lomnička Kvetinková a Smrečinka Lesná.

Rozprávkové postavičky Ochranko Tatranský, Lomnička Kvetinková a Smrečinka Lesná pomôžu vašim deťom pri zábavnom a náučnom spoznávaní Vysokých Tatier. Prostredníctvom pútavých príbehov ich budú motivovať pri splnení zaujímavých úloh v Tatranskom pase, do ktorého deti zbierajú pečiatky a postrehy z miest, ktoré ste počas vášho pobytu navštívili. Navyše po splnení niekoľkých úloh sa môžete zapojiť do súťaže o rozprávkové pobyty vo Vysokých Tatrách.

Tatranské pasy si vyzdvihnete v Tatranskej informačnej kancelárii v Starom Smokovci (budova HZS), v Tatranskej Lomnici (budova Knihy) alebo na Štrbskom Plese.

Viac informácií si môžete prečítať na tu.

Realizované s finančnou podporou Ministerstva dopravy a výstavby Slovenskej republiky

Organizátori akcie

Pozn. redakcie: Tento text je PR článok zadávateľa. Neprešiel jazykovým ani redakčným spracovaním a nemusí vyjadrovať názor redakcie HIKING.SK.
Pokiaľ sa ti článok páčil alebo máš pripomienku, napíš nám do diskusie. Autor(ka) aj ostatní Hikingáči sa potešíme. Článku môžeš tiež pomôcť zdieľaním na sociálnych sieťach.
Najnovšie články v sekcii

Extra Skala Sedem kostolov v Studničnej (Komjatná) Ak budete mať v okolí Ružomberka čas a chuť sa na chvíľu zastaviť – či už počas cesty z/do hôr alebo z iného dôvodu – odporúčame bradlo v Studničnej. Autom je to z Ružomberka smer Dolný Kubín zachádzka len asi desať minút. Okrem … » viac včera Ľubomír Mäkký Zaujímavosti
Túra Krawców Wierch s dvěma miminky Starší Kryštof je už ostřílený turista, devítiměsíční Richard ale právě dnes přesedlal z kočárku do nosiče a vycházku proto volíme velmi nenáročnou. Každé dítě je jiné a ... » viac 19/08/19 Tomáš Kohout Oravské Beskydy
Túra Dolné diery a Chleb s deťmi Hľadáme kompromis medzi tým, po čom nám srdce piští, a tým, čo nám dovolia fyzické sily najmenšieho člena. Nosič by bol fajn kompromis, no akosi si poslednú dobu užívam viac výlety, ... » viac 12/08/19 Karolína Dobiašová Malá Fatra