PR

Veľké letné tatranské putovanie

sponzorovaný článok 15.07.19 Rozprávkové Tatranské kráľovstvo sa nachádza v severnej časti Slovenska v nádhernej a rozmanitej prírode Tatranského národného parku. Rozprávkové tatranské putovanie vás zavedie po kraji plnom majestátnych štítov, krištáľovo čistých plies, slnečných strání plných kvetov, miest s množstvom vtákov, srniek, kamzíkov a svišťov, k vodopádom a na rôzne zaujímavé turistické cestičky a chodníčky. A aby ste tento kút nespoznávali sami, sprevádzať vás budú Ochranko Tatranský, Lomnička Kvetinková a Smrečinka Lesná.

Rozprávkové postavičky Ochranko Tatranský, Lomnička Kvetinková a Smrečinka Lesná pomôžu vašim deťom pri zábavnom a náučnom spoznávaní Vysokých Tatier. Prostredníctvom pútavých príbehov ich budú motivovať pri splnení zaujímavých úloh v Tatranskom pase, do ktorého deti zbierajú pečiatky a postrehy z miest, ktoré ste počas vášho pobytu navštívili. Navyše po splnení niekoľkých úloh sa môžete zapojiť do súťaže o rozprávkové pobyty vo Vysokých Tatrách.

Tatranské pasy si vyzdvihnete v Tatranskej informačnej kancelárii v Starom Smokovci (budova HZS), v Tatranskej Lomnici (budova Knihy) alebo na Štrbskom Plese.

Viac informácií si môžete prečítať na tu.

Realizované s finančnou podporou Ministerstva dopravy a výstavby Slovenskej republiky

Organizátori akcie

Pozn. redakcie: Tento text je PR článok zadávateľa. Neprešiel jazykovým ani redakčným spracovaním a nemusí vyjadrovať názor redakcie HIKING.SK.
Pokiaľ sa ti článok páčil alebo máš pripomienku, napíš nám do diskusie. Autor(ka) aj ostatní Hikingáči sa potešíme. Článku môžeš tiež pomôcť zdieľaním na sociálnych sieťach.
Najnovšie články v sekcii

Túra Jaskyňa v Skalke - tip na výlet s deťmi na Spiši Našu trilógiu hľadania verejnosti voľne prístupných jaskýň Belianských Tatier a Spišskej Magury zavŕšime Jaskyňou v Skalke. Ide o poslednú sprístupnenú jaskyňu v rámci danej lokality. Neobmedzený pohyb pri pátraní nám zabezpečí fakt, že sa … » viac včera Roman Matkovčík Jaskyne
Túra Jesenné Grinavské jazerá Nie sú to síce žiadne veľhory, ale podhorie Malých Karpát na rozhraní lesa a vinohradov vie byť na jeseň veľmi príjemné na dopoludňajšiu vychádzku. Takto sme sa počas babieho leta s ... » viac 11/11/19 Soňa Mäkká Malé Karpaty
Túra Važecká dolina s deťmi Uznávam, že názov článku je trochu zavádzajúci, keďže Važecká dolina je jediná z hlavných vysokotatranských dolín, ktorej dnom nevedie turistický chodník. Po jej západnom okraji ... » viac 04/11/19 Peťo Nový Vysoké a Belianske Tatry