Pozvánka

Geo Mega Event – Za pokladmi starej Bratislavy

24.07.18
3. ročník geocachingového Mega Eventu SLOVAK GEOAWARDS 2018 sa bude konať po prvýkrát blízko centra Bratislavy. Počas víkendu 7. – 9. septembra 2018 si návštevníci v Sade Janka Kráľa a na Tyršovom nábreží budú môcť vyskúšať hľadať poklady, lúštiť šifry či orientovať sa v teréne. Na podujatí sa stretne veľké množstvo priaznivcov hry geocaching z celého sveta a budú sa odovzdávať ceny za najlepšie kešky Slovenska.

Celé podujatie bude otvorené pre širokú verejnosť – či už aktívnych hráčov, začiatočníkov, ľudí, ktorí o geocachingu počuli, ale nikdy nemali možnosť si hru vyskúšať v praxi, ako aj pre tých, ktorí o tom zatiaľ nič nevedia.

Náučník chodník geocachingu

Hlavnou aktivitou podujatia bude Náučník chodník geocachingu. Pomocou vybudovaného náučného chodníka v Sade Janka Kráľa si záujemcovia budú môcť vyskúšať geocaching v praxi – hľadanie rôznych typov skrýš/kešiek interaktívnou hravou formou.

Náučný chodník bude mať osem stanovíšť, pričom každé bude zamerané na iný typ/formu skrýše, s akou sa pri geocachingu môžu záujemcovia stretnúť na svojich turistických výletoch. Každé stanovište bude zrealizované na dlhodobé používanie a po podujatí bude premiestnené do Múzea geocachingu v Bratislave, ktoré je samostatným projektom chystaným v budúcom roku.

Ďalší program

Pre cyklistov

Bike event: bicyklový výlet po novej cyklotrase okolo petržalských bunkrov s prehliadkou niektorého z bunkrov a s hľadaním ukrytých krabičiek - kešiek.
Bikeparking a požičovňa bicyklov v spolupráci s Cyklokuchyňou.

Pre milovníkov Zeme

Besedy a diskusie na enviromentálne témy predovšetkým o Černobyle.
Upratovací event – vyčistenie zelene od odpadkov v spolupráci so Zelenou hliadkou. Pozorovanie sťahovavých vtákov v Čunove pri Hrušovskej zdrži s Birdwatching.sk

Pre deti

Pátračské hry na spoznávanie Bratislavy s Pátračom Tinom
Čítanie príbehov o fontánach
Detský obrázkový orientačný beh v Sade Janka Kráľa na tému história Bratislavy
Škola folklórneho tanca
Maskor Signal The Frog: maskot geocachingu – veselá zelená žaba s anténou na hlave, bude sa pohybovať v priestore a deti sa s ňou budú môcť fotiť.
Bublifukový bleskový event: na moste SNP spoločne sa naraz vyfúknu bubliny.

Pre milovníkov adrenalínu

Lanovka z veže UFO a ferrata okolo reštaurácie v 95-metrovej výške na moste SNP Nočná teamová adventúra v uliciach mesta v štýle escape room a geoachingu.

Kultúra a odovzdávanie cien

Hudobný program na pódiu na Tyršovom nábreží.
Festival filmov o geocachingu – Ako hľadajú ukryté krabičky všade inde vo svete. Openair show Slovak Geoawards 2018 – odovzdávanie ocenení za najlepšie kešky na Slovensku.

Pozri program

Podujatie sa uskutoční pod záštitou primátora hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislava - JUDr. Iva Nesrovnala. Organizátorom podujatia je občianske združenie OZ GEO.GURU Združenie slovenských geocacherov. Projekt finančne podporil Bratislavský samosprávny kraj. Podujatie je s voľným vstupom, spoplatnené sú len niektoré aktivity, na ktoré je potrebné sa vopred registrovať.
Podrobnosti nájdete na: www.geoawards.sk.
Informácie aj na facebooku.

Pokiaľ sa ti článok páčil alebo máš pripomienku, napíš nám do diskusie. Autor(ka) aj ostatní Hikingáči sa potešíme. Článku môžeš tiež pomôcť zdieľaním na sociálnych sieťach.
Diskusia k článku 2 príspevky
Geo Mega Event – Za pokladmi starej Bratislavy 01/09/18 07:17 2 príspevky
Najnovšie články v sekcii

Túra Menina planina – rozhľadňa Vivodnik s deťmi Náš predposledný deň v Kamnicko-Savinjských Alpách sme sa rozhodli dať si oddychovú túru. Ide už o tretí deň turistikovania a mňa z nosenia detí v nosiči už bolí chrbát. Naša voľba teda padla na Meninskú planinu (Menina planina). Je to miesto, … » viac 12/12/18 Danka Laciková Svet
Túra S deťmi na Ďumbier alebo Ako sme vyzerali kamzíky Po úspešnom výstupe na najvyšší bod východnej časti Nízkych Tatier, sme sa odhodlali s našimi chlapcami opáčiť aj výšľap na najvyšší cíp celého horstva. Potešení, že naše ... » viac 10/12/18 Mirka a Milan Kvietkovci Nízke Tatry
Podcast Keď je spokojný rodič, je spokojné aj dieťa V novom podcaste som sa rozprával s našou dlhoročnou autorkou Adushkou o turistike s najmenšími deťmi. Príchod detí do rodiny nemusí znamenať koniec s outdoorovými aktivitami a Adushka ... » viac 05/12/18 Ľubomír Mäkký Rozhovory

Extra Autorská súťaž na deti.hiking.sk V spolupráci s partnerom detskej sekcie prinášame našim autorkám a autorom súťaž. Vyhrá v nej každý, komu budú v detskej sekcii publikované aspoň dva články. Bližšie informácie uvádzame v článku. Počet výhier je však limitovaný, preto … » viac 15/06/18 Redakcia
Pozvánka Geo Mega Event – Za pokladmi starej Bratislavy 3. ročník geocachingového Mega Eventu SLOVAK GEOAWARDS 2018 sa bude konať po prvýkrát blízko centra Bratislavy. Počas víkendu 7. – 9. septembra 2018 si návštevníci v Sade Janka Kráľa ... » viac 01/01/70 Redakcia Slovensko, Podunajsko