Extra

Autorská súťaž na deti.hiking.sk

10.06.18
V spolupráci s partnerom detskej sekcie prinášame našim autorkám a autorom súťaž. Vyhrá v nej každý, komu budú v detskej sekcii publikované aspoň dva články. Bližšie informácie uvádzame v článku. Počet výhier je však limitovaný, preto neváhajte.

Podmienky súťaže

Súťaže sa automaticky zúčastní každý, kto od zverejnenia tohto článku pridá a následne mu budú aj publikované aspoň dva články v sekcii deti.hiking.sk.

Minimálne jeden z článkov musí byť zaradený do rubriky Rady. Pred samotnou tvorbou odporúčame ozvať sa nám do redakcie, aby nenastala kolízia rovnakej témy.

Výhra

Detský opaľovací krém Daylong Kids 30, veľké balenie 300 ml.

Trvanie súťaže

Máme k dispozícii 12 balení, preto sa treba poponáhľať. Súťaž trvá len do spotrebovania zásob.

Pokiaľ sa ti článok páčil alebo máš pripomienku, napíš nám do diskusie. Autor(ka) aj ostatní Hikingáči sa potešíme. Článku môžeš tiež pomôcť zdieľaním na sociálnych sieťach.
Diskusia k článku 2 príspevky
Autorská súťaž na deti.hiking.sk 15/06/18 00:00 2 príspevky
Najnovšie články v sekcii

Túra Jesenné Grinavské jazerá Nie sú to síce žiadne veľhory, ale podhorie Malých Karpát na rozhraní lesa a vinohradov vie byť na jeseň veľmi príjemné na dopoludňajšiu vychádzku. Takto sme sa počas babieho leta s mamou a Maťkom vybrali do obľúbenej lokality nd Grinavou, … » viac včera Soňa Mäkká Malé Karpaty
Túra Važecká dolina s deťmi Uznávam, že názov článku je trochu zavádzajúci, keďže Važecká dolina je jediná z hlavných vysokotatranských dolín, ktorej dnom nevedie turistický chodník. Po jej západnom okraji ... » viac 04/11/19 Peťo Nový Vysoké a Belianske Tatry
Túra Južný Cyprus – pohorie Troodos s deťmi Po týždni strávenom pri mori sa presúvame do hôr. Málokto, kto počuje Cyprus, si predstaví hory. A pritom tu sú. Troodos National Forest Park - najvyšší vrchol – Mount Olympus má 1952 ... » viac 28/10/19 Danka Laciková Svet

Extra Autorská súťaž na deti.hiking.sk V spolupráci s partnerom detskej sekcie prinášame našim autorkám a autorom súťaž. Vyhrá v nej každý, komu budú v detskej sekcii publikované aspoň dva články. Bližšie informácie uvádzame v článku. Počet výhier je však limitovaný, preto … » viac 15/06/18 Redakcia
Pozvánka Geo Mega Event – Za pokladmi starej Bratislavy 3. ročník geocachingového Mega Eventu SLOVAK GEOAWARDS 2018 sa bude konať po prvýkrát blízko centra Bratislavy. Počas víkendu 7. – 9. septembra 2018 si návštevníci v Sade Janka Kráľa ... » viac 01/01/70 Redakcia Festivaly a premietania